Vill du göra en insats i valrörelsen?

Var med och engagera dig för socialdemokratisk valseger i Uppsala. Du behövs!

Knacka dörr för valvinst!

Dörrknack är inte bara roligt utan också vår mest effektiva kampanj-metod. Aldrig annars når vi rätt målgrupper och har så givande samtal som under ett dörrknack!

Anmäl dig till valrörelsens dörrknack här!

Vill du stå i vår valstuga på Stora torget och samtala med väljare?

Precis som under fredagskaffe på Stora torget är det viktigt att du som står i valstugan aktivt går ut och samtalar med väljarna. Varje pass är 2 timmar långt för att ni ska orka vara aktiva under tiden ni står i valstugan.

Anmäl dig för att arbeta i valstugan här!

Vill du bemanna vårt valcentrum och ringa väljare?

Vårt valcentrum kommer att vara öppet från kl. 11.00-20.30. I valcentrumet kan ni dels hjälpa till med praktisk hjälp så som packa knackpåsar, valsedlar och brygga kaffe. Passen i valcentrum kommer även att kombineras med vårt callcenter, så det är viktigt att ni som anmäler er till att bemanna valcentrum också är bered att ringa väljare.

Anmäl dig för att bemanna valcentrum och ringa väljare här!

Vill du åka runt och kampanja i vår foodtruck?

Vår foodtruck är vår mobila valstuga. Här samtalar du med väljare samtidigt som vi har möjlighet att bjuda på kaffe och kakor eller korv med bröd eller läsk. Ni kommer alltid att vara minst 2 personer som kampanjar vid foodtrucken.

Anmäl dig för att valarbeta från vår foodtruck här!